Newsletter

Εγγραφείτε στο News Letter μας για να λαμβάνετε νέα των τμημάτων ιστιοπλοΐας και τις δραστηριότητες μας

Sailing School events - news

Έναρξη νέων τμημάτων

Νέα σειρά μαθημάτων για τμήματα κυβερνητών και refresh group θα ξεκινήσει η σχολή το ΣΚ 18-19/11,σε συνεργασία πάντα με τον ΙΟΒΑΘ.
Παράλληλα θα διεξαχθούν δύο ενημερωτικές συναντήσεις  Δευτέρα 13 και Τετάρτη 15/11 στα γραφεία του ομίλου από 19:00 ως 21:00 για την πληρέστερη ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στο 6974591192

''Πάμε Ιστιοπλοΐα''

''Πάμε ιστιοπλοΐα''...αυτή τη Δευτέρα 23/10 ξεκινάει το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της σχολής,με τετράωρες μεσημεριανές αυτόνομες εξόδους,φρεσκαρίσματος γνώσεων και χειρισμών για τους παλιούς μαθητές μας και γνωριμίας για όσους θέλουν να πάρουν μια πρώτη εικόνα από την πλεύση ενός ιστιοφόρου ανοικτής θαλάσσης!

Περισσότερα...

Έναρξη εκπαιδευτικής περιόδου 2017

Την έναρξη του πρώτου κύκλου της νέας εκπαιδευτικής περιόδου για την ανοικτή θάλασσα στην πόλη του Βόλου προγραμματίζει η himera sailing school σε συνεργασία με τον ΙΟΒΑΘ, την Κυριακή10/9 με τμήματα κυβερνητών και refresh group!

Περισσότερα...

3ήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι

Στην αρχή του φθινοπώρου η himera sailing school προσφέρει την δυνατότητα για ένα refresh εκπαιδευτικό τριήμερο σε Παγασητικό και Β. Εύβοια από Παρασκευή μεσημέρι ως και Κυριακή βράδυ.

Περισσότερα...

free days sailing 2017

Το όγδοο free days sailing διοργανώνει φέτος η himera sailing school,από Τρίτη ως και Πέμπτη 5-7/9.

Περισσότερα...

ΔΙΕΒΑ 2017

Όταν βλέπεις τους άλλους να προετοιμάζονται για τον επόμενο αγώνα(ρεγκάτα) και εσύ ζηλεύεις λίγο...τότε σίγουρα οι προηγούμενες ημέρες που πέρασες στην θάλασσα ήταν πολύ καλές!!!

Εννιά μέρες,2 σκάφη,8 μαθητές,πέντε αγωνιστικές ημέρες και επτά κούρσες,συνέθεσαν το πάνελ της himera sailing school και την συμμετοχή της στην φετινή ΔΙΕΒΑ του ΝΟΑΘ στη Σκόπελο από 7-13/8! 
Περισσότερα...

Έναρξη νέας εκπαιδευτικής σειράς

Την έναρξη νέας σειρά μαθημάτων για την ιστιοπλοΐα ανοικτής θαλάσσης στην πόλη του Βόλου προγραμματίζει η himera sailing school σε συνεργασία με τον ΙΟΒΑΘ, το Σαββατοκύριακο 13-14/5 με τμήματα κυβερνητών,refresh group,skippers group και αγωνιστικής δραστηριότητας.

Περισσότερα...

Άνοιξη 2017

Την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής περιόδου για την ανοικτή θάλασσα στην πόλη του Βόλου προγραμματίζει η himera sailing school σε συνεργασία με τον ΙΟΒΑΘ, το Σαββατοκύριακο 11-12/3 με τμήματα κυβερνητών και refresh group!

Περισσότερα...

3ήμερο refresh group

Η himera sailing school με την ευκαιρία του 3ημέρου της 28ης Οκτωβρίου διοργανώνει ταχύρυθμο refresh group στις Β.Σποράδες!

Περισσότερα...

free days sailing 2016

  Η himera sailing school για 7η συνεχόμενη χρονιά διοργανώνει το free days sailing-γνωριμία με την ιστιοπλοΐα ανοικτής θαλάσσης.

Περισσότερα...

Αγώνων συνέχεια....

  Μετά από ανάπαυλα σχεδόν 5 εβδομάδων, η αγωνιστική δραστηριότητα της σχολής συνεχίστηκε με τον αγώνα των Ωρεών, που διοργάνωσε ο ΙΟΒΑΘ το Σαββατοκύριακο 22-23/9, συνολικής απόστασης 48 μιλίων.

  Η εκκίνηση δόθηκε με καθυστέρηση εξαιτίας της άπνοιας, ενώ στη συνέχεια ένα ελαφρύ αεράκι,4-6 μίλια, νότιο-νότιοανατολικής διεύθυνσης, ναι μεν ξεκίνησε τον στόλο, αλλά με πάρα πολλές αλλαγές!!  Στα πρώτα μίλια το hakuna matata,με την αγωνιστική ομάδα της σχολής μας, κροζαριζόνταν με το je men fous, το platu 25, που σε τέτοιες εντάσεις ανέμου παίζει boat to boat με το comet 41 s!! Η επιλογές της τακτικής πολλές, ανάλογα με το gph του κάθε σκάφους αλλά και με τις αλλαγές που περίμενε ο καθένας!! Τα περισσότερα σκάφη κινήθηκαν στη δυτική πλευρά του Παγασητικού, που αν και σταβέντο αρχικά αποδείχθηκε η πιο σωστή επιλογή!.Το κέντρο, στο οποίο έπαιξε  το hakuma matata βγήκε καλά ως το Τρίκερι(την έξοδο του κόλπου, αλλά στη συνέχεια τόσο το κόψιμο όσο και η φάτσα   το έριξαν πίσω από το platu 25 και το elan 40(fairytale), τα οποία και πήραν πρώτα το νέο αέρα!! Χειρότερη επιλογή, αποδείχθηκε η ανατολική πλευρά του κόλπου, που αν και συνήθως δίνει το φρεσκάρισμα του ‘’Μαραθιά΄΄ τις απογευματινές ώρες, αυτή τη φορά έκανε την πάπια!!

  Η συνέχεια αρκετά απολαυστική, με πλώρη σχεδόν στους Ωρεούς, ένταση πραγματικού ανέμου 12-13 μίλια στις 70-80 μοίρες φαινόμενο,  το Α3 του hakuna matata άνοιξε και έδωσε επιτέλους ιστιοπλοϊκή απόλαυση στο πλήρωμά του, κυνηγώντας το προπορευόμενο je men fous με 8-9 μίλια ταχύτητα!!! Η κίνηση του hakuna matata δεν άφησε αδιάφορο το πλήρωμα του 25αριού….το οποίο και άμεσα βιράρισε το συμμετρικό του μπαλόνι!! Πίσω μας ανέβαινε το elan 40 για να μπορέσει στη συνέχεια να βιράρει και αυτό το συμμετρικό του μαύρο-κόκκινο μπαλόνι!! Τα αναμενόμενα σιγόντα και το κόψιμο, όσο πλησιάζουμε στους Ωρεούς, οδήγησαν το πλήρωμα του hakuna matata στο peeling στο S3 runner και την πλώρη του ….κολλητά σχεδόν στην πρύμη του je men fous στο 1 περίπου μίλι πριν τον τερματισμό!!! Ένα μίλι που ενθουσίασε το πλήρωμα της αγωνιστικής μας ομάδας  μιας και η μονομαχία για την κανονιά ήταν άνευ προηγουμένου για τα δεδομένα του στόλου μας…… καταλήγοντας με 7δ διαφορά πρώτο το hakuna matata!!! Για τον διορθωμένο χρόνο, φυσικά ούτε λόγος …..τα περισσότερα σκάφη ήρθαν σχετικά γρήγορα, κατατάσσοντας μας τελικά στην 7η θέση!!

  Η βραδιά κύλησε αναμενόμενα ….για τα δεδομένα των Ωρεών…. ποιοτικό τσίπουρο και φυσικά λίγες θερμίδες αλκοόλ, στο μπάρ του ιστιοπλόου Γιώργου υπό το άγρυπνο βλέμμα των υπολοίπων τοπικών ιστιοπλόων και φίλων(από τις εκεί σχολές του ΝΟΔΩ) Σπύρου, Κούκου και λοιπών!!!

  Την Κυριακή η εκκίνηση δόθηκε κανονικά και με αέρα κοντά στα 5 μίλια, hakuna matata & je men fous κρατήθηκαν πολύ κοντά στην Εύβοια, παίζοντας ξανά από τάκ σε τάκ, ενώ  τα περισσότερα σκάφη προτίμησαν να κρατηθούν κέντρο και αριστερά προς τη στεριά της στερεάς Ελλάδας. Βγαίνοντας από τον κάβο του Τσοκαϊτη τα 1-1,5 μιλάκια περισσότερου αέρα έδωσαν στο hakuna matata την ευκαιρία να ανοίξει διαφορά, ευελπιστώντας να καλύψει το χαμένο έδαφος του Σαββάτου! Ο καιρός σιγοντάρισε και μας σιγοντάρισε …..επιτρέποντας μας να  βιράρουμε το code 0 στα 6.5-7 μίλια αέρα και με πορεία στην μπούκα του Παγασητικού τον φαινόμενο στις 60-65 μοίρες να τρέχουμε με 6 μίλια ταχύτητα!! Για ακόμη μια φορά όμως τα καλά κρατάνε λίγο….. έτσι, λίγο κάποιες μπροστινές λούμπες, λίγο η επιδίωξη μας να διατηρήσουμε την ταχύτητα μας οδήγησαν ξανά κοντά στο Τρίκερι, όπου και ο αέρας έκοψε σημαντικά. Η συνέχεια όχι ιδιαίτερα διασκεδαστική …..πηγαίνοντας με peeling από code 0 σε S3 vmg και με εντάσεις από 2.5 ως 4 μίλια , το ζητούμενο ήταν να αποφύγουμε τις λούμπες μπροστά μας και να τρέχουμε το σκάφος στα νούμερα του πολικού, δείχνοντας και στους υπολοίπους τα μονοπάτια!!! Το αναμενόμενο μεσημεριανό φρεσκάρισμα αλλά και η καλύτερη ένταση ανέμου στη δυτική πλευρά του κόλπου, έφεραν τον στόλο σχετικά γρήγορα να καλύψει διαφορά, ενώ η αναγκαστική επιλογή των Αλυκών σε σχέση με την Αγριά(με στόχο την κανονιά), μιας και εκεί το je men fous βγήκε μπροστά μας, μας έριξαν στη δεύτερη θέση στον πραγματικό χρόνο(κανονιά για το platu 25 που ομολογουμένως έχει δώσει άλλη τροπή στα αγωνιστικά δρώμενα της πόλης μας) και στη 10 σε διορθωμένο!!!

  Η συνέχεια του τοπικού πρωταθλήματος δόθηκε το ΣΚ που μας πέρασε με τον αγώνα της Μηλίνας ή αλλιώς με το κύπελλο Λάκη Ζαμάνη συνολικής απόστασης 34 μιλίων.

  Στον αγώνα, συμμετείχε εκτός από το hakuna matata με την αγωνιστική ομάδα της σχολής και το Assante με πλήρωμα τους μαθητές του νέου αγωνιστικού τμήματος της himera sailing και κυβερνήτη τον Γιώργο Βογιατζή, πρώην ιδιοκτήτη του σκάφους alalum, για τους νεοεισερχόμενους στον χώρο!!!

  Ο αέρας και πάλι δεν έδειχνε ιδιαίτερη διάθεση την ώρα της εκκίνησης και όταν τελικά ήρθε ένα νοτιαδάκι 4ων μιλίων , ανέτρεψε τα δελτία  που ήθελαν 3bf ανατολικό-βορειοανατολικό. Αν και η ανατολική στεριά του κόλπου είναι συνήθως το ζητούμενο σε αυτόν τον αγώνα, περιμένοντας στη συνέχεια τον αέρα της Μηλίνας, αρχικά αυτή δεν έδειχνε να συμφέρει από θέμα έντασης, Αντίθετα στα πρώτα μίλια τα περισσότερα σκάφη κρατήθηκαν δυτικά, προς Σορό, το hakuna matata στο κέντρο και 2-3 σκάφη επέλεξαν να φύγουν σχετικά νωρίς δεξίνεμα προς ανατολικά. Λίγο μετά το Αγκίστρι  τα δεξίνεμα σκάφη βρέθηκαν να ταξιδεύουν σχεδόν στον στόχο, αλλά το σιγοντάρισμα τους έβγαλε overeach αναγκάζοντάς τους να ορτσάρουν ξανά ειδικά όσους είχαν φλόκους, μιας και τα 4-5 μίλια αέρα δεν ήταν ικανά να κρατήσουν ικανοποιητικές ταχύτητες στις 50 μοίρες φαινόμενο. Εντυπωσιακό ήταν το πέρασμα του Naut e cal, cal 39, από την δεξιά πλευρά στο κέντρο με την light τζένοα, αφήνοντας πίσω το elan 40 καταδιώκοντας το hakuna matata! Η εξέλιξη, λίγο, ως πολύ αναμενόμενη…. όσοι κατάφεραν να πάνε ανατολικά και κοντά στη στεριά(je men fous,Assante, Δήμητρα κ.α) πήραν πρώτα τον αέρα των 10-12 μιλιών και με καλύτερη γωνία έτρεξαν στον τερματισμό, αριστερίνεμοι, σε σχέση με τους σταβέντο που και ανέβαιναν όρτσα και λιγότερο άνεμο είχαν, έχοντας πάρει τη γενναία φάτσα στο δεξίνεμο!!! Την κανονιά πήρε το je men fous,πίσω του έπεσε το Assante με το αγωνιστικό τμήμα της σχολής μας, καταδιωκόμενο από το hakuna matata, που ναι μεν κάλυψε μεγάλη διαφορά σε πραγματικό, αλλά όχι και σε διορθωμένο!! Έβδομη και δέκατη Τρίτη οι θέσεις για Assante & hakuna matata, με το escape του Γιάννη Βογιατζή να κερδίζει την κούρσα με 3μελές οικογενειακό πλήρωμα, κάτι που φάνηκε πριν καν βγούνε τα αποτελέσματα!  Στα highlights της βραδιάς οι μπλούζες του je man fous με έντονο χρώμα από fata morgana….καθώς και η καθολική, ‘’αναγκαστική’’ προσέλευση των πληρωμάτων στο μπάρ απέναντι από το λιμάνι με παλιές και νέες φουρνιές ιστιοπλόων μαζί, κουβεντιάζοντας(λίγο) πίνοντας και χορεύοντας(πολύ)…..σε μια ομολογουμένως όμορφη βραδιά με πειράγματα εκατέρωθεν!!!!

 Η Κυριακή δεν άργησε να έρθει… αλλά δεν έφερε μαζί της και αέρα…. έτσι η εκκίνηση καθυστέρησε 1 ώρα και 45 λ και στη μια παρά δέκα, μετά από αναβολή, ξεκίνησε ο αγώνας της επιστροφής, με τον καθρέφτη να έχει περισσότερες ρυτίδες από τη θάλασσα!!!! Με αέρα, λέμε τώρα, από 1-2 μίλια ο στόλος μοιράστηκε, μερικά σκάφη, τα πιο γρήγορα σε gph έμειναν κοντά στις στεριές με τα πληρώματα να συνομιλούν με τους λουόμενους …….και άλλα να ανοίγονται προς Τρίκερι με την προοπτική του απογευματινού φρεσκαρίσματος! Je men fous και hakuna matata προπορεύτηκαν γλύφοντας τις στεριές, μαζί και το naut e cal που με την light τζένοα πετάχτηκε από σοφράνο ιδιαίτερα γρήγορα, αλλά σταμάτησε μετά από λίγο μένοντας από τον όποιο αέρα είχε!! Ακολουθούσαν fairytale και Δήμητρα σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους.  Σε συνθήκες ιδανικές για κωπηλασία ….όλοι περίμεναν υπομονετικά, σκεφτόμενοι στο πίσω μέρος του μυαλού τους και τα χρονικά όρια τερματισμού…. Εν τέλει, γύρω στις 5 και έχοντας διανύσει το 1/3 της απόστασης ο αέρας αποφάσισε να μη τυραννήσει άλλο πληρώματα και σκάφη ….και με εντάσεις από 5-8 μίλα, κάποιοι είδαν και λίγο περισσότερα, έδωσε την δυνατότητα να φουσκώσουν τα μπαλόνια σε ανοιχτή πλεύση προς Βόλο.  Je man fous & hakuna matata που ήταν κοντά στη στεριά καθυστέρησαν να πάρουν το αέρα, ενώ Δήμητρα & fairytale πετάχτηκαν μπροστά, καταδιωκόμενοι από τους πίσω που έρχονταν μαζί με τον άνεμο!! Πρώτο τη γραμμή τερματισμού έκοψε το elan 40 ακολουθούμενο ελάχιστα λεπτά μετά από το hakuna matata το οποίο όμως για λίγα λεπτά ήταν dnf....παρόλαυτά το πλήρωμα δεν έχασε την ευκαιρία για προπόνηση…. έχοντας μάλιστα και διαφοροποιήσεις στη σύνθεσή του, κάνοντας peeling & jybe set από code 0 σε S3....κατορθώνοντας επίσης να πλεύσει το σκάφος αρκετά ποδιστά για την ένταση του ανέμου και για τα δεδομένα του, με τα fractional μπαλόνια, αφήνοντας έτσι μια γλυκιά πικρία από την τελική έκβαση του αγώνα!! Το Assante κατάφερε και πάλι να πλασαριστεί σχετικά καλά στην 9η θέση , αναλογιζόμενοι πάντα  ότι το τμήμα έχει κάνει μια μόνο προπόνηση!! Εδώ να ευχαριστήσουμε τον Γιώργο Βογιατζή αλλά και τον Αποστόλη Γκούμα για την βοήθειά τους, αλλά και το πλήρωμα που παρά τις μπουνατσοσυνθήκες έδειξε να απολαμβάνει   τον αγώνα, στην αρχή της αγωνιστικής του καριέρας!!!

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα στο :

http://iovath.webnode.com/%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%bd%ce%b5%cf%83%20-%20%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%83%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/

  Οχτώ μήνες μετά τη δημιουργία της ομάδας, himera sailing team, όπου και ξεκινήσαμε τρέχοντας τον αγώνα της Ύδρας με την Κυματολήγη(5η στο irc) και 6 μήνες αφότου ξεκίνησε ουσιαστικά η αγωνιστική δραστηριότητα, υπάρχουν σαφέστατα συμπεράσματα και ανάμεικτα συναισθήματα!! Πρωτίστως η δημιουργία αγωνιστικής ομάδας, μετά από 2 χρόνια λειτουργίας της σχολής και στις έντονες μέρες που ζούμε, μας χαροποιούνε ιδιαίτερα και μας δίνουν δύναμη για τη συνέχεια. Η επιλογή του σκάφους, σίγουρα μας βοήθησε στην σύσταση της ομάδας και εδώ να ευχαριστήσουμε για ακόμη μια φορά τον Θύμιο(Μπάστη), αναμφισβήτητα προσφέρει στην ομάδα συσσωρεμένη γνώση και δυνατότητα έντονης αγωνιστικής δραστηριότητας και από την άλλη απαιτεί ιδιαίτερα έντονη προσπάθεια για να τρέξει και να πάρει τους χρόνους του! Η πρόοδος της ομάδας, στο επίπεδο των χειρισμών είναι αναμφισβήτητη κάτι που ήταν και το πρωταρχικό ζητούμενο μέσα σε μια εκπαιδευτική δραστηριότητα, όπως επίσης και στο τριμάρισμα του σκάφους στις κλειστές πλεύσεις, τόσο με λίγο όσο και με μέτριο αέρα, κάτι που αποδείχθηκε και στην Τρίτη κούρσα της ΔΙΕΒΑ καταφέρνοντας απέναντι σε πολύ δυνατά σκάφη να πάρουμε την πρώτη θέση! Τα τρωτά σημεία της ομάδας βρίσκονται τόσο στις ανοιχτές πλεύσεις με μικρές εντάσεις, συνθήκες που δεν ευνοούν  το 7.5 τόνων fractional σκαρί, όσο και στον δυνατό αέρα, συνθήκες μη συνηθισμένες εντός Παγασητικού, κάτι που φάνηκε εξάλλου και στην τελευταία κούρσα της ΔΙΕΒΑ!!!

Τέλος, στην αυτοκριτική μας ….η ευχή και κατάρα του γρηγορότερου σκάφους προφανώς και μας οδηγεί πολλές φορές σε λάθος επιλογές τακτικής, θέλοντας εξ αρχής να χτίζουμε τη διαφορά μας από τον υπόλοιπο στόλο… αλλά μας προσφέρει συνήθως την καλύτερη θέση στον ντόκο και στην ταβέρνα μετά!!!

Τέσσερεις  ιστιοδρομίες πριν την ολοκλήρωση του τοπικού πρωταθλήματος και το σκάφος, σύμφωνα με ανεπίσημους υπολογισμούς μας….ισοβαθμεί στην Τρίτη θέση, έχοντας βοηθήσει  σε αυτό και η συμμετοχή του Θύμιου σε 2 αγώνες που δεν ήταν στο πρόγραμμα της ομάδας, η οποία ξεκίνησε με πρόγραμμα να συμμετάσχει στους 5 από τους 9 αγώνες, αλλά στην πορεία αποφάσισε να τρέξει και τους υπόλοιπους!!!

Ευελπιστώντας σε καλύτερα αποτελέσματα στους 2 τελευταίους αγώνες, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 21-22/10 στον αγώνα της Μιτζέλας και κλείνουμε με τα 2 0-Π αρχές Νοεμβρίου, κούρσες που δεν ‘’πετιούνται’’ και θα αποτελέσουν και το κριτήριο της παραμονής μας ή όχι στην 3άδα!!!